Monday, January 25, 2010

Al-Kisah...Lama..Kurun..Dekad..Abad..

++Labu Sayong yang siap untuk dijual++
Assalamualaikom..
Huh jenuh mengusai blog ni yang penuh sawang..Lama sungguh tak dijengok mahupun dilawat..Alkisahnya bermula dengan masalah internet dirumah dan di tempat kerja..Bukan tidak bayar bil tau!!! Tapi ada sebab penyelenggaraan yang memakan tempoh yang agak panjang..Jadi....Kini aku kembali mengisi rencah dalam blog yang usang ini...
Baru-baru ini aku didatangi oleh tetamu yang istimewa..Siapa?? Hahaha mereka ialah kedua orang tua dan adik aku...Mereka stay dirumah bujang aku selama dua hari. So aku pun bawalah mereka ke Padang Kota di Georgetown, Galeri Sultan Azlan Shah, Istana Bukit Chandan, dan Sayong ( tempat orang buat labu sayong )...Setelah puas berjalan, aku pun bawa mereka ke Mak Teh Mi Udang ( alaa yang keluar TV3 tu ) Mi udang dia memang mantap...Hehehe siapa nak cuba mailah cek bawak..Hehehe..

++ Adik aku bergaya di hadapan kereta rasmi Sultan Perak++

Untuk pengetahuan, rumah aku ni tinggi..Tingkat 4..Dah la takde lif..So kena naik tanggalah..Kesian mak dan abah aku tu pulun duk panjat.Durasi mereka untuk naik sampai kerumah aku ni memakan masa dalam 15 minit..Hehehe termengah-mengah..Kesian..Takpe mak abah, nanti saya cari rumah bawah pulak yee...Heheheh...

++ Inilah parent aku++
Labu sayong yang dijual di sayong jauh lebih murah harganya jika dibandingkan ditempat lain...


2 comments:

LINA said...

amboi jauh bejalan yek pok seh dgn datin kama.

Chenoreans said...

itulaaa pasal..jauh yg amat..sampai naik gout kaki2 pok seh..jauh bebeni bjalannye..huhuhu