Sunday, November 1, 2009

Alhamdulillah...Selamat...

Alhamdulillah aku telah selamat sampai ke penthouse ku di Parit Buntar...Jauh perjalananku malam tadi. Letih dan mengantuk toksah cakaplah. Tambahan sepanjang perjalanan aku dari Chenor ke Parit Buntar hujan. Jalan licin dan tak boleh nak pecut..Hehehe..Sebelum itu aku singgah ke Proton City untuk menghantar adikku.Aku tiba dirumahku pada jam 1.35 pagi. Alhamdulillah semuanya selamat.
Objektif kepulangan aku kali ini alhamdulillah semuanya tercapai. Seawal pagi Sabtu, aku sudah berada dipusara nendaku. Setelah selesai membaca yassin dan tahlil, aku terus bergerak ke Maran untuk melihat perkembangan kereta burukku. Ternyata anggapanku tepat..Tak siap lagi!!!!! Arrrgghhhh.....Sabo jerk laaaa...Minggu depan baru boleh ambil...
Ok laa aku nak siapkan data pelajar ini.Minggu depan nak dihantar..Kalau lambat nanti, sure Cikgu Zu bising...Hehehe...Ok Adios....

2 comments:

LINA said...

gone gayelah gamoknya penthouse kat parit buntaq tu..kome bese rumah kayu je..

lama bebeno kete tu nak ke siapnya,abih lenjan dulu la myvi datin kama

Chenoreans said...

uiihh lawo penthouse parit buntaq..meh laaa dtg jengok...huhuhu keknye kosong jerk laa takde bebende laluuuu...org pendatang bak kate org..huhu
ho oh lame bebeno kete kome nak siap..letih doh nunggunye..abih dah botok tayo myvi datin kama kome lenjan..huhu