Sunday, October 11, 2009

Produk Terhebat...Jom Pakat Cuba...( Hi-Goat )

Tablet 3 Perisa ( Susu,Coklat dan Stawberry )

Kopi SPYRhu

Susu Kambing HIGOAT


Baru-baru ini aku dan sahabatku yang lain mengunjungi Ust Hj Abd Malik ( Diamond Director ) HR Marketing...Satu produk yang sedang hangat di pasaran..Satu produk kesihatan yang baik dan berkesan..Aku tertarik dengan kehebatan produk ini..Harga yang murah dan kualitinya terjamin..Berteraskan susu kambing yang sudah diketahui kehebatannya..Kalau di singkap dari sirah nabi..Memang susu kambing ini mempunyai kehebatan yang ajaib..Dan baginda Nabi Muhammad SAW juga meminum susu kambing..Ini sunnah!!!!
Kehebatannya dapat dilihat daripada riak wajah Ust Hj Malik sendiri..Ini bukan iklan di pasar malam untuk melariskan produk ini..Tetapi ianya yang terbaik...Ini untuk dikongsi bersama rakan-rakan sekalian.

RENUNGAN...

Ramai rakyat Malaysia sanggup menghabiskan duit untuk produk kesihatan..Membeli produk jenama Barat yang mahal dan menggunakan susu lembu yang belum tentu kualiti dan isi kandungannya..

Tetapi dengan produk Hi-Goat produk 100% Muslim dan 100% dijamin halal, berasaskan susu kambing ditambah dengan harga yang murah!!! Juga merupakan sunnah Rasulullah SAW!!! Ternyata kualitinya amat memberangsangkan!!!
Tak percaya???!! Cubalah!!!...

No comments: